Våre online kurs

Her er en oversikt over våre nettbaserte kurs.

Deltar du på et nettbasert kurs, kan du trene når, hvor og hvor mye som passer din hverdag!  Instruktøren din veileder deg personlig gjennom hele kurset, og du får selvsagt anledning til å stille spørsmål om ting du lurer på eller ikke helt har forstått.

Noen kurs kan du melde deg på og starte treningen akkurat når du vil. Andre kurs starter på spesifikke datoer, og har ofte et begrenset antall plasser. Du finner denne informasjonen under hvert enkelt kurs.

VEIEN MOT FCI3 2024

Nye muligheter i 2024! Vi setter opp vårt populære Veien mot FCI3 kurs også i 2024!

ALL LECTURES AND FEEDBACK WILL ALSO BE AVAILABLE IN ENGLISH!

Les mer om kurset her

Online valpekurs

Her er nettutgaven av våre populære valpekurs! Hele 8 moduler med nyttige øvelser, tips og nyttige råd til deg som har valp i huset!

Placeholder Image
Trykk for mer informasjon og påmelding!

Grunnferdigheter

- et praktisk grunnkurs

Privatundervisning - live og online

En-til-en undervisning i reell tid! Du kobler deg opp via digitale løsninger, og blir observert av instruktøren mens du trener. En optimal løsning for deg som vil ha live dialog med instruktøren i løpet av treningsøkten!

Trykk her for mer informasjon og påmelding!

Nettbasert privatundervisning - en serie med leksjoner

Ønsker du deg individuell tilbakemelding på trening din?  Ønsker du ha å trene når du vil og hvor du vil, og få tilbakemeldinger til avtalt tid? Da er dette tilbudet for deg!

Trykk her for mer informasjon og påmelding!

Opptak av webinar med Line Østerhagen!

Sterk og sprek hund - hvordan sikre dette for konkurransehunden!

Har du en hund som skal prestere når det gjelder? Som skal yte i stor fart og med høy presisjon? Som skal tåle krappe vendinger, bråe stopper og kraftfulle fraspark uten å få skader? Da har du en hund som trenger å være nettopp det Line vet mest om - en sterk og sprek hund!

Line Østerhagen har lang erfaring med behandling og rehabilitering av både hester, hunder og mennesker, og driver Nordisk Heste- og hundeterapiskole. Her utdannes det hvert år instruktører, massører, rehabiliteringsterapeuter og heste/hunde-eiere! Line har selv to hunder for tiden, og disse trener hun både lydighet og agility med.

I dette webinaret vil Line snakke om hvorfor det er viktig å ha en sterk hund for å ha en sprek og frisk hund! Hun vil legge vekt på hvorfor dette er spesielt viktig for oss som har hunder som skal prestere under vanskelige forhold under konkurranse, og hvordan vi kan forebygge skader gjennom å ha en sterk hund. Webinaret vil også gi deg innsikt i hvordan du kan avdekke om hunden din kanskje kan være skadet, og kan trenge hjelp av en profesjonell aktør.

Kjøper du webinaret, får du også anledning til å kjøpe et eksklusivt signert eksemplar av boka til Line og et bra bonustilbud!

Når?

Når som helst - du får lenke til webinaret og kan se det når det passer for deg

Hvor?

Online - du får en lenke på epost til webinaret når du melder deg på

Pris?

Kun 99,-

Placeholder Image
Få tilgang til opptaket her!

Opptak av webinar med Rune Bjerkelund!

Med en dommers øyne!

Konkurrerer du i lydighet? Lurer du på hvorfor du får de karakterene du får? Eller hva du skal vektlegge for å få en enda bedre karakter? Da er dette webinaret for deg!

Rune Bjerkelund

Rune er en anerkjent lydighetsprøvedommer, og har dømt over 180 offisielle lydighetsprøver i Norge, 3 NM og en rekke uoffisielle stevner siden han ble autorisert. Han er også medlem i KG LP (kompetansegruppen i lydighet), og har stor innsikt i sporten og regelverket. Rune er opptatt av å se mangfold i ringen, og vil gjerne at det skal være flere raser representert også i de høyere klassene!

I dette webinaret forteller han om hva dommerne vektlegger når de fastsetter karakterer. Du får innblikk i hva som kan være smart å tenke på under innlæring og trening, og praktiske tips til hvordan du skal føre hunden din for å få maksimal uttelling!

Webinaret ble avholdt 21.04.21, men er tilgjengelig som opptak i en begrenset periode!

Pris?

Kun 149,-

Du mottar lenke til webinaret etter du har meldt på.

Placeholder Image
Få tilgang til opptaket her!

Fant du ikke det du lette etter?

Vi utvikler stadig nye kurs!

Følgende kurs er for tiden under utvikling:

- Valpekurs, unghundkurs, hverdagslydighetskurs, aktiviseringkurs og tricksekurs

- Minikurs med ulike spennende tema

- Kurs for konkurransehunden, helt fra den er valp til den er stjerne

Kursene legges ut så snart de ferdigstilles. Ønsker du et varsel når de lanseres? Meld deg på vårt nyhetsbrev ved å trykke på knappen under!

Få varsel når nye kurs legges ut